lördag 7 juli 2012

Äntligen SEMESTER!!!


 

Äntligen åker vi på semester till Småland. Yippi!!! Förberedelserna och planering tod tid och jag hann inte göra nya saker, men det finns alltid en del gammla blommor som aldrig publicerades... pion i kraftig lin och ros gjord från återvunnen kjol. Pion är helt enorm i storleken, ca 15 cm men jag älskar att ha den på vinter pga av varma höstfärger. Ros är i nån polyesterblandning och den tål mycket, min dotter gillar att ha den till dagis.



Med ont i hjärta lämnar jag en hel hög av sidentyger som jag fyndade för några veckor sedan och en liten påbörjat projekt.... jag har inte riktigt bestämd mig om det blir offwhite eller ljusrosa rosor, men fint blir det nog.

1 kommentar:

  1. Oroa dig inte... högen ligger kvar när du kommer hem igen. Pionen är helt i min stil med dessa höstiga färger!!
    Ha nu en underbar semester
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...