tisdag 26 juni 2012

Sneak peek



Det har varit lite tyst här på sistone... detta beror på att jag har jobbat på min långvarig drömprojekt, nämligen ukrainsk krans. Den är inte färdig än, men jag vill visa den ändå för att jag är mycket nöjd med den, den sitter superfint på huvudet och är precis som jag har tänkt mig.


Inspirationsbild kommer härifrån. Tycker att det är jättevackert med traditionella kläder. Förhoppninsvis så orkar jag sy ihop en hel folkdräkt nån gång... både svensk och ukrainsk. Ambitiöst, eller hur?


1 kommentar:

  1. Åhhh... den hade jag missat!! Vad fin den är din krans!! Det blir bra när du får tid att sy dina tänkta dräkter!!
    Jag är mest ute i trädgården vid den här tiden på året och då blir det inte så mycket tid vid datorn!
    Kram till dig Anastasia!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...