fredag 11 maj 2012

Liljor

Liljor i siden crepesatin. De tog mig ett tag att göra :-) Detta beror på att min lilla dotter fått halsfluss under tiden och mina studier tog enormt mycket tid och ork. Men nu är de klara. Inte helt perfekta, men de blir bättre för varje gång.
Jag är så lycklig att ha fantastiska människor rund omkring mig som stödjer mitt arbete och hobby. En av dem, är min bloggkompis Bibbi, tack för alla upmuntrande ord och inspiration. Du är fantastisk, stark och positiv människa!

4 kommentarer:

  1. Meen åhh... vad fina dina liljor blir! Du har verkligen blick för hur blommorna ser ut och handlaget att göra dem!! Jag beundrar innerligt det du gör med dina händer! Hoppas att din lilla dotter är fullt frisk igen !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack, Bibbi! Hon är frisk och glad nu igen. Hoppas att jag hittar lite mer tid efter tentor att göra mer roliga saker.

    SvaraRadera
  3. Åh vilka härliga liljor, fantastiskt vackra ! Åse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Åse! Det finns fortfarande saker att förbättra hos de, men det var roligt att prova nånting som jag har inte gjord förut.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...