söndag 18 september 2011

Vinröd vallmo och fantasi håraccessoar

Presenter till mina klasskompisar som jag har lovat att göra förra året, men hann aldrig med. Nu kände jag att det var dags. Båda är helt underbara kvinnor... roliga, positiva och starka. Hoppas att dem tycker om blommor och största glädje för mig är att se mina kreationer ge glädje till andra.







Det är roligt att göra blommor för olika personligheter. Ibland så blir det en diskret blomma eller så en blomma som sticker ut. Accessoarer ska ju komplettera egen stil och preferencer inom mode och färg.

1 kommentar:

  1. Åhh... vad du är duktig! Jag önskar att jag kunde göra sånt också. Men man kan ju inte hålla på med allt... så du får göra så tittar jag!
    Kram Bibbi

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...